خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه وشهرسازی گیلان خبر داد

تا پایان سال جاری کلیه نقاط حادثه خیز استان آشکارسازی می‌شود

کد خبر : ۲۳۶۱۶۸

نقاط پرحادثه در سطح راههای استان درسال جاری باصرف هزینه ای بالغ بر۵ میلیارد تومان ازمحل منابع ملی آشکار سازی می‌شود.

نقاط پرحادثه در سطح راههای استان درسال جاری باصرف هزینه ای بالغ بر۵ میلیارد تومان ازمحل منابع ملی آشکار سازی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، خاوری با بیان اینکه استان گیلان با توجه به شرایط اقلیمی وجغرافیایی هر ساله گریبانگیر انواع بلایای طبیعی می شود گفت: از مجموع ۴۰ رخداد طبیعی، بیش از ۳۰ نوع آن در استان گیلان رخ می دهد ودر همه این مشکلات وبلایای طبیعی باید نیروی پیشرو وخط شکنی باشد تا مشکلات وارده بر مردم را کاهش دهد وراهدار کسی است که عاشقانه در این معرکه قدم می گذارد وعلیرغم وجود خطرات وکمبود امکانات به مصاف مشکلات می رود.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به اهمیت این استان گفت: گیلان به لحاظ قرارگیری در کریدور شمال به جنوب، همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر و وجود بنادر ومنطقه آزاد از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد لذا باید با توجه به قابلیتهای استان توسعه زیر ساختهای آن اهمیت بیشتری یابد که متاسفانه در سنوات قبل متناسب با رشد سایر استانهای همجوار، مورد توجه قرار نگرفته است.

وی به اقدامات گسترده این اداره کل در حوزه های مختلف اشاره کرد وافزود: درسالجاری در بخش آسفالت راه های شریانی متعهد اجرای ۷۵ کیلومتر آسفالت بودیم که با جذب اعتبارات بیشتر این رقم به ۱۳۵ کیلومتر افزایش یافته است و اجرای آن هزینه ای افزون بر۴۰ میلیارد تومان دربر داشت.

خاوری از رفع کلیه نقاط حادثه خیز تا پایان سالجاری خبر داد وگفت: تا پایان سال گذشته۱۱۴ نقطه پرحادثه در سطح راههای استان وجود داشت که ۷۵ نقطه آن اصلاح شدومابقی درسال جاری باصرف هزینه ای بالغ بر۵ میلیارد تومان ازمحل منابع ملی آشکار سازی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز