خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

نظارت برعملکرد نانوایان و میزان رضایت مردم از کیفیت نان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۳۰

استاندار گیلان، صبح امروز به صورت سرزده از چند نانوایی بازدید کرد.

استاندار گیلان بر نظارت برعملکرد نانوایان و میزان رضایت مردم از کیفیت نان در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد علی نجفی امروز در بازدید سرزده از چند نانوایی از نزدیک در جریان روند اصلاح قیمت نان، عملکرد نانوایان و خواسته‌ها و نظرات مردم قرار گرفت.

وی در این بازدید تاکید کرد: اصلاح قیمت نان با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این محصول است و زمینه افزایش کیفیت نان را فراهم کرده است.

وی همچنین بر بازرسی‌های مداوم ومستمر از نانوایی‌ها تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان روز گذشته نیز در ابلاغی به رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت بر اصلاح قیمت‌ها، با هدف افزایش کیفیت نان و نیز جبران افزایش هزینه‌های تولید و عرضه آرد و نان از تاریخ یازدهم آذرماه با تصویب کارگروه مربوطه در استان گیلان همانند سایر استان‌های کشور تاکید کرده بود.

به استناد دستور العمل ابلاغی هیئت وزیران، کارگروه استانی قیمت گذاری آرد و نان از یازدهم آذر، نرخ نان سنگک را ۶۵۰ تومان، نان لواشی ۱۷۰ تومان، ‌نان بربری ۵۰۰ تومان و نان تافتون ۳۰۰ تومان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز