خبرگزاری کار ایران

تهیه کننده فیلم شیار۱۴۳:

طیف بندی تماشاگران شیار ۱۴۳ از سطح سوژه و اثر می کاهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۶۰

در واقع مادرانی که در این اثر به تصویر کشیده شده اند؛ مادران سرزمین ما هستند که نگاه طیفی و جناحی در آن قرار ندارد.

تهیه کننده فیلم شیار۱۴۳ گفت: براساس آنچه در سالن سینما‌ها دیده‌ام و بر مبنای قضاوت چهره‌ها، می‌توانیم بگوییم همه آمده بودند و طیف بندی در این زمینه از سطح سوژه و اثر می‌کاهد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین قاسمی، شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران درباره استقبالی که تاکنون از این فیلم شده، اظهار کرد: استقبال مردمی از قشرهای مختلف، از این اثر بسیار خوب بوده است.

وی افزود: موضوع فوق نشانگر این است که مردم در طیف‌ها و فرهنگ‌های مختلف و با میزان درآمدهای متفاوت، در خصوص تماشای این فیلم اتفاق نظر دارند و این فیلم، نوعی وفاق را به وجود آورده است.

قاسمی بیان کرد: در واقع مادرانی که در این اثر به تصویر کشیده شده‌اند؛ مادران سرزمین ما هستند که نگاه طیفی و جناحی در آن قرار ندارد.

وی ادامه داد: براساس آنچه در سالن سینما‌ها دیده‌ام و بر مبنای قضاوت چهره‌ها، می‌توانیم بگوییم همه آمده بودند و طیف بندی در این زمینه از سطح سوژه و اثر می‌کاهد.

فیلم «شیار ۱۴۳» از جمله فیلم‌هایی با مضمون دفاع مقدس است که در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی شرکت و جوایز بسیاری را از جشنواره فیلم فجر و مقاومت کسب کرده است.

این فیلم روایتگر زندگی خانواده شهیدان است و با زبانی لطیف، گویای حال مادران شهید این مرز و بوم بوده که تحسین مقام معظم رهبری را نیز کسب کرده است.

فیلم «شیار۱۴۳» جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نظر تماشاگران را از آن خود کرده و نظرات متفاوت و‌گاه متناقضی در مورد فضاسازی و شخصیت‌پردازی این اثر هنری از سوی کار‌شناسان سینمایی ارائه می‌شود.

ایده اصلی فیلم یادشده از کتاب چشم سوم، برگرفته از یک داستان واقعی نوشته نرگس آبیار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز