خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

۸۰ شبکه فارسی زبان با محتوای ضد دینی فعالیت می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۱۱

محمدی بر نقش و حضور روحانیت در کنار جوانان را در آگاه‌سازی آنها از آثار سو برنامه‌های ماهواره‌ای بسیار تاثیرگذار دانست.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۸۰ شبکه فارسی زبان با محتوای ضد دینی در ماهواره برنامه سازی می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، هامون محمدی بعد از ظهر امروز در همایش استانی ماهواره در آینه حقوق و اخلاق در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: برای احصای آسیب‌های ماهواره باید به یک فهم مشترک در جامعه رسید.

وی به آثار سو ماهواره و شبکه‌های اجتماعی به ویژه بر جوانان اشاره کرد و گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین راهکاری برای مقابله با ماهواره است و در این راستا نیازمند اعمال امور سلبی، اجرای قانون و ایجابی، انجام امور تربیتی و فرهنگی هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان دسترسی به برنامه‌های ماهواره‌ای را آسان‌تر از دسترسی به شبکه‌های اجتماعی برای افراد مختلف جامعه خواند.

وی گفت: استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیاز به تخصص و دانش ویژه دارد که هنوز همه افراد جامعه توانایی استفاده از آن را ندارند.

محمدی با بیان اینکه امروز در ماهواره بیش از ۸۰ شبکه فارسی زبان روی محتوای دینی و دین‌گرایی جذب مخاطب می‌کنند، یادآور شد: این در حالی است که تعداد کشورهای فارسی زبان بسیار کمتر از شبکه های فارسی زبان بوده و این دلیل محکمی برای داشتن برنامه به ویژه برای کشورهای فارسی زبان مسلمان مانند ایران است.

وی بر نقش و حضور روحانیت در کنار جوانان را در آگاه‌سازی آنها از آثار سو برنامه‌های ماهواره‌ای بسیار تاثیرگذار دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز