خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

ارتفاعات ماسال بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی‌متر برف دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۹۶

به دلیل عدم وجود ایستگاه هوا‌شناسی در شهرستان ماسال، از میزان دقیق بارش آگاهی نداریم اما بنابر آنچه مشهود است بیش از ۱۰۰ میلیم‌تر پیش بینی می‌شود.

فرماندار ماسال گفت: در ارتفاعات شهرستان ماسال بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی‌متر برف باریده است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد، درباره آخرین وضعیت این شهرستان در پی بارش شدید باران اظهار کرد: بارش باران که از روز یکشنبه آغاز شد طی روز و شب گذشته از شدت بیشتری برخوردار بوده و تعدادی از روستاهای ماسال در معرض خطر سیلاب قرار گرفتند.

وی در خصوص میزان بارندگی افزود: به دلیل عدم وجود ایستگاه هوا‌شناسی در شهرستان ماسال، از میزان دقیق بارش آگاهی نداریم اما بنابر آنچه مشهود است بیش از ۱۰۰ میلیم‌تر پیش بینی می‌شود.

فرماندار ماسال با اشاره به بارش برف در ارتفاعات این شهرستان گفت: در ارتفاعات شهرستان ماسال بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی‌متر برف باریده است.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان باز است و هیچگونه رانش‌ کوه طی این مدت رخ نداده است خاطرنشان کرد: به سبب شدت بارندگی در دو روز گذشته رودخانه‌های ماسال خروشان بودند که اکنون به دلیل کاهش بارندگی از شدت خروششان کاسته شده است و هیچگونه آبگرفتگی معابر نیز طی این مدت نداشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز