خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان عنوان کرد:

استفاده از اعتبارات بانک توسعه اسلامی برای توسعه ۹ شهر گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۸۱

۷۰ درصد جمعیت شهری گیلان در ۱۱ شهر این استان زندگی می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان‌ها این پروژه را در مدت مذکور به اتمام برسانیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: برای ۹ شهر آستارا، تالش، صومعه‌سرا، فومن و پنج شهر شرق گیلان از اعتبارات بانک توسعه اسلامی استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از رودسر، کاظم لطفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح توسعه فاضلاب شهری در ۱۱ شهر آستارا، صومعه‌سرا، تالش، فومن، رشت، انزلی، سیاهکل، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، لنگرود و رودسر اظهار کرد: پروسه اجرای این طرح ۵ ساله است.

وی افزود: ۷۰ درصد جمعیت شهری گیلان در این ۱۱ شهر زندگی می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان‌ها این پروژه را در مدت مذکور به اتمام برسانیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان عمده فعالیت اجرای این پروژه را در رشت و انزلی دانست و افزود: اکنون برای این پروژه‌ها نقشه راه خوب و مدونی ترسیم شده است.

وی تصریح کرد: برای ۹ شهر آستارا، تالش، صومعه‌سرا، فومن و پنج شهر شرق گیلان از اعتبارات بانک توسعه اسلامی استفاده می‌کنیم.

لطفی از اختصاص یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه فاضلاب استانی خبر داد و خاطرنشان کرد: از این مقدار ۱۱۸ میلیارد تومان به طرح توسعه فاضلاب شهری رودسر اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز