خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خبرداد:

شتاب در اجرای پروژه‌های آب شرب روستایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۲۵

امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان نیز ۱۹ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعتبار برای اتمام عملیات اجرایی ۳۱ پروژهٔ نیمه تمام آب شرب روستایی در گیلان مصوب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب در سطح روستا‌ها در اولویت کار شرکت آبفارگیلان قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی فرّ امینی امروز در جلسه آبفار گیلان گفت: بیش از ۶۶ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های حوزهٔ آب شرب روستایی این استان تصویب و ابلاغ شد.

وی افزود: این اعتبار که از منابع استانی است برای ۴۲ پروژهٔ نیمه تمام و جدید آب آشامیدنی هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی شده با تخصیص این اعتبار، عملیات ۱۴۶ کیلومتر لوله گذاری، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، احداث۷ باب ایستگاه پمپاژ و ۶ باب مخزن بتنی، راه اندازی ۲ باب تصفیه خانهٔ فیزیکی و حفر ۲ حلقه چاه اجرا شود.

وی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب در سطح روستا‌ها در اولویت کار شرکت آبفار گیلان قرار دارد.

فرّ امینی افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها، ۱۸ هزار و ۸۵۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: در سال جاری از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان نیز ۱۹ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعتبار برای اتمام عملیات اجرایی ۳۱ پروژهٔ نیمه تمام آب شرب روستایی در گیلان مصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز