خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه وزیر امور خارجه:

منتظر دستاوردهای خوب تیم مذاکره کننده در آذر ماه هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۲۵

در دوره هشت ساله مهرورزی ما شاهد بد‌ترین شرایط از حیثموقعیت سیاسی بین کشور‌ها بودیم تا جایی که کشورهای دنیا ذهنیتی منفی نسبت به ایران پیدا کرده بودند.

دستیار ویژه وزیر امور خارجه گفت: منتظر دستاوردهای خوب تیم مذاکره کننده در آذر ماه هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با سخنرانی ‌حجت الاسلام و المسلمین حائری فومنی دستیار وزیر امور خارجه به همت جوانان حامی دولت تدبیر و امید گیلان در مسجد النبی(ص) رشت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حائری در این مراسم قیام عاشورا و فلسفه شهادت و شناخت تمامی زوایا و خفایای وجودی قیام امام حسین(ع) را تشریح کرد.

سفیر سابق ایران در امارات متحده عربی در بخش دوم مباحثخود به تشریح موضوع سیاست خارجی و مسئله هسته‌ای کشور در شرایط کنونی پرداخت.

وی با مقایسه دستاوردهای سیاست خارجی در چهار دوره هشت ساله به بررسی سیاست‌های دولت‌های هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و اکنون روحانی را پرداخت و گفت: در دوره هشت ساله مهرورزی ما شاهد بد‌ترین شرایط از حیثموقعیت سیاسی بین کشور‌ها بودیم تا جایی که کشورهای دنیا ذهنیتی منفی نسبت به ایران پیدا کرده بودند و این امر موجبات تحریم‌های بی‌سابقه از سوی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران را به دنبال داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که در ۳ آذر تیم مذاکره کننده بتواند دستاورد خوبی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

در این مراسم که به همت جوانان حامی تدبیر و امید در گیلان(‌ مسجد النبی(ص) رشت) برگزار شده بود دکتر حسن تامینی و مهندس غلامعلی جعفرزاده دو تن از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل و برخی از فرمانداران و فعالان سیاسی استان حضور داشتند.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و ذکر مصیبت توسط مداح اهل البیت(ع) مداحی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز