خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک صادرات گیلان:

بانک صادرات گیلان حامی یار مهربان شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۲۵

مهم‌ترین اقدام بانک صادرات در حوزه فرهنگ، اعطای تسهیلات به فعالان نشر و انتشار کتب و چاپخانه‌هاست.

مدیر شعب بانک صادرات گیلان گفت: این بانک به عنوان «حامی یار مهربان» طی چهار دوره برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان رخداد مهم فرهنگی استان در گسترش فرهنگ کتابخوانی جامعه نقش آفرین است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین زارعی در بازدید از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با بیان اینکه این بانک درراستای فعالیت‌های فرهنگی همیشه پیش قدم بوده است، افزود: بانک صادرات گیلان مانند چهار دوره گذشته برگزاری این نمایشگاه ‌حامی برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی استان است که با شعار حامی یارمهربان و ارائه خدمات متنوع بانکی و فرهنگی در این نمایشگاه بزرگ حضور دارد.

وی همچنین سیاست کلی این بانک را حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور اعلام کرد و اظهارداشت: بانک صادرات در راستای فعالیت‌های فرهنگی همیشه پیش قدم بوده است.

مدیر شعب بانک صادرات گیلان با بیان اینکه بانک صادرات گیلان با شعار حامی یارمهربان در نمایشگاه بزرگ کتاب استان حضور فعال و موثر دارد، افزود: حامی یار مهربان در این نمایشگاه خدمات متنوع بانکی به خریداران کتاب و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز