خبرگزاری کار ایران

تاکید بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک برای حمایت از ورزش منطقه

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۲۳

بهره‌مندی از نظرات متخصصان و کار‌شناسان ورزشی گیلان از الویت‌های منطقه ازاد انزلی است.

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک برای حمایت از ورزش منطقه تأکید شد.

به گزارش ایلنا از انزلی، مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سرمربی تیم ملی کاراته، پس از کسب مقام قهرمانی جهان و در بدو ورود به استان در منطقه آزاد انزلی حضور یافته و با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان به گفت‌و‌گو پرداخت.

رضا مسرور نیز در این دیدار آمادگی سازمان متبوع خود را برای توسعه همکاری‌ها اعلام کرد و گفت: در گذشته مقوله ورزش در این منطقه مغفول مانده بود و با تشکیل شورای ورزش در سال جاری برنامه‌های خوبی برای گسترش امکانات و زیر ساخت‌های ورزشی در محدوده این منطقه از سوی این سازمان در حال برنامه ریزی و بررسی کار‌شناسی است که در این می‌ان، ورزش‌های آبی و ساحلی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مشکلات ورزشی منطقه را شناسایی کرده‌ایم، گفت: رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی منطقه، آموزش و شناسایی استعدادهای ورزشی می‌باشدکه بهره‌مندی از نظرات متخصصین و کار‌شناسان ورزشی استان از الویت‌های ما است.

مسعود رهنما نیز در این نشست با ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان استان گیلان در رشته‌های مختلف ورزشی، بر لزوم توسعه همکاری‌ها با سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب اقتصادی استان تصریح کرد و گفت: با عنایت به اینکه ورزش قهرمانی موجبات تشویق روحیه قهرمانی ملی در سطح عموم مردم و اقبال بیشتر نسل جوان به ورزش می‌شود، می‌توان از مزایای متعدد قانونی و ظرفیت‌های موجود منطقه آزاد انزلی برای حمایت از ورزش قهرمانی استفاده نمود.

همکاری‌های مشترک به منظور برگزاری مسابقات استانی، ملی و بین المللی و برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در منطقه آزاد انزلی و تجلیل از نخبگان ورزشی استان از دیگر مباحثمطرح شده در این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز