خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان عنوان کرد:

آخرین وضعیت پروژه‌های زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۸۴

در حال حاضر در ناحیه تموشل لاهیجان قرارداد تامین قدرت برق به ارزش ۳۰۰میلیون تومان به میزان ۳ مگا وات مبادله شد و عملیات خیابان کشی آن به طول ۲/۲ کیلومتر به ارزش ۳۵۳ میلیون تومان در حال اجرا است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان درباره آخرین وضعیت پروژه‌های زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان گزارش داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری در این راستا گفت: با توجه به پتانسیل سرمایه گذاری در مناطق تموشل لاهیجان و یعقوبیه لنگرود شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان تمرکز قابل قبولی را در خصوص منابع مالی در این مناطق ایجاد کرده است و عملیات اجرایی پروژه‌های لازم در این موقعیت‌ها جهت تامین خدمات اولیه زیربنایی به منظور امکان واگذاری عرصه به متقاضیان سرمایه گذاری با جدیت در شرف انجام است.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر در ناحیه تموشل لاهیجان قرارداد تامین قدرت برق به ارزش ۳۰۰میلیون تومان به میزان ۳ مگا وات مبادله گردید و عملیات خیابان کشی آن به طول ۲/۲ کیلومتر به ارزش ۳۵۳ میلیون تومان در حال اجرا است.

لاهوتی ادامه داد: این در حالی‌ است که تامین آب این ناحیه صنعتی به میزان ۲ لیتر بر ثانیه توسط آب و فاضلاب روستایی به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان اجرایی شده و همچنین احداثساختمان نگهبانی آن به مساحت ۱۶ متر مربع به ارزش ۱۴ میلیون تومان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص پروژه‌های زیر بنایی ناحیه صنعتی یعقوبیه لنگرود گفت: قرارداد تامین برق به میزان ۳ مگا وات به ارزش ۴۰۰/۱ میلیون تومان مبادله شد و عملیات خیابان کشی به طول ۲/۲ کیلو متر به ارزش ۴۵۸ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی‌ست که تامین آب ناحیه به میزان ۲ لیتر بر ثانیه توسط آب و فاضلاب روستایی به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان اجرایی شده است و همچنین ساختمان نگهبانی آن به مساحت ۱۶ متر مربع به ارزش ۱۵ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی رو به اتمام است.

وی در باره روند احداثتصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رودسر اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رودسر به حجم ۱۶۵ متر مکعب در شبانه روز به ارزش ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی استانی – ملی و منابع داخلی نیز در حال اجرا است.

۵۰ درصد از منابع لازم از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی در پایان به روند احداثساختمان اداری آسیاب سران املش اشاره کرد و گفت: این ساختمان به مساحت ۱۵۰ متر مربع و به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت ۹۷ درصدی رو به اتمام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز