خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سینمایی دفاع مقدس کشور خبر داد:

تولید فیلم سینمایی «سرلشکر شهید حسن باقری» و سریال «امیر سپهبد صیاد شیرازی» در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۶۲

به زودی انیمیشن «ابر قهرمان ایرانی» در قالب پویانمایی معرفی و رونمایی می شود.

رئیس سازمان سینمایی و امور نمایشی دفاع مقدس کشور از تولید فیلم سینمایی «سرلشکر شهید حسن باقری» توسط بنیاد فارابی و سریال «امیر سپهبد صیاد شیرازی» توسط شبکه یک سیما در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود عاطفی با اشاره به برنامه های سازمان سینمایی در حوزه انیمیشن و تئاتر افزود: به زودی انیمیشن «ابر قهرمان ایرانی» در قالب پویانمایی معرفی و رونمایی می شود.

وی، با اشاره به تولید دو اثر فاخر در سازمان سینمایی کشور گفت: این دو اثر مراحل پیش تولید خود را طی می کند و جزء اولین برنامه های سازمان نوپای سینمایی است.

وی تصریح کرد: فیلم «سرلشکر شهید حسن باقری» توسط بنیاد فارابی و سریال «امیر سپهبد صیاد شیرازی» توسط شبکه یک سیما به مرحله تولید خواهد رسید.

رییس سازمان سینمایی و امور نمایشی دفاع مقدس کشور گفت: این دو اثر شرح دلاورمردی‌های دو فرمانده بزرگ در دوران آغازین دفاع مقدس است که با اتکا به ارزش‌های انقلاب اسلامی توانستند رزمندگان غیوری را پرورش دهند.

عاطفی با اشاره به برنامه های سازمان سینمایی در حوزه انیمیشن و تئاتر افزود: به زودی انیمیشن " ابر قهرمان ایرانی” در قالب پویانمایی معرفی و رونمایی می شود.

وی گفت: این انیمیشن بر پایه فرهنگ دینی برای کودکان طراحی و آماده بهره برداری است.

رییس سازمان سینمایی و امور نمایشی دفاع مقدس کشور در ادامه از اعزام گروه‌های تئاتر استان‌ها به مناطق عملیاتی خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های تئاتر از ۲۰ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده در مناطق عملیاتی حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز