خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون گیلان خبر داد:

اجرای طرح نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۹۳

طرح نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی با هدف ساماندهی و مدیریت اهدای خون همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا می‌شود.

مدیرکل انتقال خون گیلان از اجرای طرح نذر خون به مناسبت ماه محرم و صفر در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی داوودی با اعلام این خبر، افزود: طرح نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی با هدف ساماندهی و مدیریت اهدای خون همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح نذر خون مردم و هیات‌های عزاداری می‌توانند تمام روزهای ماه محرم و صفر به ویژه از تاسوعا تا اربعین برای اهدای خون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در تاسوعا و عاشورا مراجعات مردم برای اهدای خون زیاد است، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح مردم می‌توانند برای مشارکت در کار نوعدوستانه اهدای خون آن را به تاسوعا و عاشورا موکول نکنند.

وی با اشاره به عمر محدود خون‌های اهدایی تصریح کرد: باتوجه به اینکه ماندگاری یک پلاکت خون سه روز و یک کیسه خون ۳۱ روز است، بنابراین به اهدای خون در تمام فصول سال نیاز است.

مدیرکل انتقال خون گیلان تصریح کرد: پایگاه‌های انتقال خون گیلان همه روزه در ساعات ادارای و در تاسوعا و عاشورا تا ۲۴ شب آماده خونگیری از مردم نوعدوست استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز