خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته پدافند غیر عامل در ناحیه ۲ رشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۴۳

آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگ ساز جامعه می تواند دفاع غیرنظامی و بدون اسلحه را در جامعه نهادینه کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین فرهنگ ساز جامعه می‌تواند با آگاهی بخشی در بین دانش آموزان و فرهنگیان برای کاهش آسیب‌ها درجامعه فرهنگ پدافند غیرعامل را نهادینه و جایگاه آن را تشریح و تبیین کند.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کمیته پدافند غیر عامل در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت برگزارشد.

غلامحسین ایزدیار با بیان اینکه مدیران، معلمان و دانش آموزان باید بدانند که در پدافند غیرعامل چه وظایفی بر عهده دارند، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین فرهنگ ساز جامعه می‌تواند با رویکرد آگاهی بخشی به دانش آموزان و فرهنگیان به سمت فرهنگ سازی پیش رود و دفاع غیرنظامی و بدون اسلحه را در جامعه نهادینه کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: افزایش ضریب امنیت مدارس در مقابل خطرات، حیطه عملکرد پدافند غیر عامل است که با ایجاد امنیت، ناامنی در زمان رخداد برخی وقایع نامطلوب برای دانش آموزان را کاهش می‌دهد.

رئیس کمیته پدافند غیر عامل تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای پرداختن به این موضوع است و آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگ ساز جامعه است.

در این نشست شعبانعلی نوروزی، کار‌شناس مسئول حراست و دبیر کمیته نیز، گزارشی از عملکرد کمیته پدافند غیر عامل ارائه کرد.

از سوم تا نهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز