خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل گیلان خبر داد:

اجرای چهارمین مرحله ایمنی عابران پیاده و موتورسواران گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۰۶

مرحله چهارم طرح با توجه به اجرای موفقیت آمیز مراحل گذشته امسال، با محوریت آموزش عابران پیاده و موتورسواران در دو فاز عملیاتی مجزا اجرا می‌شود و در مجموع ۱۰۰ روستای استان گیلان در چهارمین مرحله اجرای طرح ایمنی عابرین وموتورسواران تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از اجرای فاز نخست چهارمین مرحله طرح ایمنی عابران پیاده و موتورسواران گیلان خبر داد وگفت: این امر راهکار موثری جهت کاهش حوادثرانندگی در گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل محمد، با بیان در حال اجرا بودن فاز نخست چهارمین مرحله طرح ارتقای ایمنی عابران پیاده و موتور سواران در ۵۰ روستای استان گفت: کاهش حوادثترافیکی در استان همواره به عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ درصد فوتی‌های ناشی از حوادثرانندگی استان را عابران پیاده و موتورسواران تشکیل می‌دهند، گفت: این طرح به منظور پیشگیری از وقوع حوادثرانندگی و ارتقای آگاهی‌های ترافیکی این گروه برگزار می‌شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح در ۳۰۰ روستا از کلیه شهرستانهای استان در سه سال گذشته خاطر نشان کرد: طرح مذکور در سال ۱۳۹۰به صورت گسترده آغاز گردید و در سال ۹۲ کاهش ۲۹ درصدی کشته‌های عابرین وموتورسواران نسبت به سال ۸۹ را بدنبال داشت.

آل محمد ادامه داد: مرحله چهارم طرح با توجه به اجرای موفقیت آمیز مراحل گذشته امسال، با محوریت آموزش عابران پیاده و موتورسواران در دو فاز عملیاتی مجزا اجرا می‌شود و در مجموع ۱۰۰ روستای استان گیلان در چهارمین مرحله اجرای طرح ایمنی عابرین ووتور سواران تحت پوشش قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز