خبرگزاری کار ایران

نمایش «کوچ تا اوج» در لاهیجان بروی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۰۴

نمایش «کوچ تا اوج» کاری از گروه نمایش دانش لاهیجان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهر اجرا می‌شود.

نمایش «کوچ تا اوج» با موضوع اجتماعی به نویسندگی زنده یاد مجید افشاریان و کارگردانی علی بیداوسی از تاریخ ۲۲ مهر لغایت ۲ آبان در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان همه روزه عصر‌ها از ساعت ۱۷ به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، احمد نیک قلب، منوچهر امیری، شیرین رضازاده، افسانه فرضی‌پور، سحر مرادی، سعید علی محمدی، شقایق گل بنفشه، جنت اصغری، طیبه مقامی، امیر روانان، رامین کهالی‌ها، مصطفی مباشر امینی، امیر خلقی، سعید عبدالمالکی، مهسا اسدی، ایمان علیدوست، عرفان شعبانی، رضا رسپنا، محمد اسدی، فرشته سالاری و علی بیداوسی هنرمندانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

علی بیداوسی کارگردان این نمایش متولد ۱۳۵۰ لاهیجان و دارای تحصیلات کار‌شناسی نمایش با گرایش کارگردانی است.

وی نمایش‌های سلطان جاوید، غروب تا غروب، بانگ جرس، یکی بود یکی نبود، از سهراب تا مرگ عروسک‌ها، گرگ بد گنده و… را کارگردانی کرده است.

این هنرمند همچنین تاکنون در نمایش‌های متعددی از جمله صبح یک روز پاییزی، خرس، نزدیک دور‌ها، یک تاج و دو سر و… ایفای نقش کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز