خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز بخش دیالیز بیمارستان رازی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۴۳

به گفته فرماندار رشت، میزان امکانات بیمارستان رازی با توجه به تعداد بیماران مراجعه کننده به این بخش متناسب نیست.

فرماندار رشت از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز بخش دیالیز بیمارستان رازی این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی در جریان بازدید از بخش دیالیز بیمارستان رازی رشت با اعلام این خبر اظهار کرد: در بخش دیالیز بیمارستان رازی با وجود تلاش هایی که رئیس این بیمارستان در راستای تامین و تجهیز انجام داده است، کمبودهای زیادی وجود دارد.

وی افزود: در بخش دیالیز بیمارستان امکانات موجود جوابگوی خواسته همه بیمارانی که به این بخش مراجعه می کنند نیست و همه ما باید تلاش کنیم تا امکانات لازم برای این بخش را فراهم کنیم تا بیماران دیالیزی درد کمتری را متحمل شوند.

وی ادامه داد: معمولا اقشار ضعیف جامعه برای دیالیز به بیمارستان رازی مراجعه می کنند و بر این اساس تامین نیازهای اولیه درمانی این بیماران بسیار مهم است.

فرماندار شهرستان رشت از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی این بیمارستان خبر داد و افزود: برای خرید و تعمیر تجهیزات پزشکی بخش دیالیز ۲۰۰ میلیون تومان از منابع مختلف با حمایت استانداری تامین خواهد شد که امیدواریم با حمایتهای نمایندگان، وزارت بهداشت و درمان وهمچنین خیرین بتوانیم امکانات مناسبی را در این بخش از بیمارستان برای بیمارانی که ناچار هستند برای دیالیز مراجعه کنند را تامین کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز