خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید سعید غدیر؛

مدال آور گیلانی مسابقات آسیایی تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۵۶

طی مراسمی که یکشنبه شب همزمان با عید سعید غدیر خم در رشت برگزار شد، از ورزشکاران مدال آور گیلانی مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی تجلیل شد.

مدال آور گیلانی مسابقات آسیایی همزمان با عید سعید غدیر تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در جریان این مراسم گفت: مایه افتخار است که ورزشکاران گیلانی در رقابت‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی درخشیدند و مدال‌های رنگارنگی کسب کرند.

محمدعلی نجفی افزود: امیدواریم که با مهیا کردن امکانات، جوانان و نوجوانان بیشتری به ورزش بپردازند تا شاهد افتخارات بیشتری باشیم.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جریان این مراسم گفت: از ورزشکاران، مربیان و هیات‌های ورزشی تقدیر و تشکر می‌کنم چون زحمات آنان بود که ورزشکاران توانستند در رقابت‌های آسیایی بدرخشند.

مسعود رهنما افزود: کسب یک مدال طلا، پنج نقره و سه مدال برنز توسط ورزشکاران گیلان یک رکورد محسوب می‌شود چون تاکنون ورزشکاران این استان این تعداد مدال در رقابت‌های آسیایی کسب نکرده بودند.

وی اظهار کرد: در رقابت‌های دوره گذشته مسابقات آسیایی، ورزشکاران گیلانی یک مدل طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرده بودند که این تعداد در رقابت‌های اینچوان کره جنوبی به ۹ مدال افزایش یافت.

همچنین در ادامه این مراسم که با پخش چند سرود همراه بود، از ورزشکاران مدال آور استان گیلان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است، ورزشکاران گیلانی در بازی‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی توانستند یک مدال طلا توسط سعید حسنی‌پور در کاراته، پنج نقره توسط اصغر کاردوست در بسکتبال، محمد رهبری در شمشیربازی، سعید فضل اولی و علی آقا میرزایی در قایقرانی و فرهاد رحیمی در کبدی و سه مدال برنز توسط حمیرا برزگر، نازنین ملایی و امیر رهنمای رونقی در قایقرانی کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز