خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری دوره تربیت استاد فرق و مذاهب در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۱۲

برگزاری دوره تربیت استاد فرق و مذاهب برای مقابله با نحله‌های انحرافی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در چند سال اخیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری دوره تربیت استاد فرق و مذاهب، جهت مبارزه با جریانات انحرافی در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری با اشاره به تلاش دشمن برای گسترش نحله‌های انحرافی، گفت: بهترین راه مبارزه با نحله‌های انحرافی راه اندازی مراکز پژوهشی در حوزه‌های نرم افزاری وسخت افزاری است.

وی تصریح کرد: بدون شک گرایش بعضی از افراد به این فرقه‌ها از روی آگاهی و تحقیق نیست، بلکه کاملا جاهلانه است، بنابراین در صورت اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع می‌توان با آن مبارزه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برای ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه، نیازمند جهاد فرهنگی هستیم، افزود: کارگاه آموزش جریان‌شناسی نحله‌های انحرافی برای اقشار تاثیرگذار و برگزاری نشست‌های تخصصی بهترین راه و روش برای ارتقای سطح آگاهی جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام یاری به برنامه‌های این اداره کل جهت مبارزه با جریانات انحرافی اشاره کرد و گفت: دوره تربیت استاد فرق و مذاهب برای مقابله با نحله‌های انحرافی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در چند سال اخیر است.

وی متذکر شد: با گسترش شیوه‌های تبلیغی در جهان امروز، باید با راه اندازی مراکز پژوهشی و اندیشه‌های اسلامی در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری در استان‌ها و ارتباط با مراکز علمی آموزشی در جهت ترویج دین مبین اسلام تلاش کرد.

حجت‌الاسلام یاری در پایان خاطرنشان کرد: برای خنثی سازی توطئه دشمن در به انحراف کشاندن جوانان، ضروری است با یک تلاش جهادی و بامشارکت و همکاری همه دست اندرکاران، عرفان حقیقی و واقعی را به نسل جوان معرفی و در مبارزه جدی با نحله‌های انحرافی در کشور مبادرت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز