خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پست گیلان خبر داد:

جابه‌جایی ماهانه ۲ میلیون مرسوله پستی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۹۳

رویکرد پست در گذشته سنتی بود و اکنون ضمن حفظ این سنت، رویکرد جدید و الکترونیک را در پیش گرفته است.

مدیر کل پست گیلان از جابه‌جایی ماهانه دو میلیون مرسوله پستی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ابوالفضل باقری‌منش، صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت پست از ۱۷ مهر ماه جاری اظهار کرد: پست قدیمی‌ترین نهاد و بزرگ‌ترین شبکه ارتباطی کشور است.

وی با بیان اینکه از زمان پیدایش پست تاکنون در زندگی مردم نقش مهمی داشته است، افزود: این نقش در کاهش هزینه‌ها و ترددهای درون شهری تاثیرگذار بوده است.

مدیر کل پست گیلان با بیان اینکه شرکت پست، برنامه‌هایی در این راستا تدوین کرده است، تصریح کرد: رویکرد پست در گذشته سنتی بود و اکنون ضمن حفظ این سنت رویکرد جدید و الکترونیک را در پیش گرفته است.

وی اجرای نظام پرداخت جریمه در قبال اجرای تعهدات زمانی سرویس پست ویژه، ارتقای سامانه درگاه خرید و فروش اینترنتی، ایمن‌سازی فرآیند قبول مرسولات با استفاده از سخت‌افزارهای امنیتی را از توسعه خدمات پستی برشمرد.

مدیر کل پست گیلان درباره وضعیت جابه‌جایی مرسولات پستی استان متذکر شد: در ماه ۲ میلیون مرسوله پستی در گیلان جابه‌جا می‌شود که از میانگین سرانه ترافیک کشور بالا‌تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز