خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد غدیر سپاه قدس گیلان خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر در ۳ شهر گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۸۱

واقعه غدیر فردا در شهرستان‌ های لاهیجان، تالش و رشت بازسازی می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر در سپاه قدس گیلان از بازسازی و نمایش واقعه غدیر در سه شهر استان همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدعلی حسینی با اعلام این خبر ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت و عید غدیرخم افزود: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و آغاز ولایت و امامت حضرت امیرالمومنین(ع) نمایش بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم از سوی هنرمندان بسیجی همزمان در سه شهر استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی همچنین شهرستان‌‌های لاهیجان، تالش و رشت را از شهرهای منتخب در بازسازی واقعه غدیر عنوان کرد و اظهار داشت: تعزیه‌ خوانی و قرائت خطبه غدیر از جمله برنامه‌‌ها در بازسازی واقعه غدیر در شهرستان‌های مزبور است.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر در سپاه قدس گیلان با اشاره به جانمایی برکه در بازسازی واقعه غدیر گفت: فضا مانند زمانی که واقعه غدیر اتفاق افتاده بود، بازسازی می‌ شود.

وی در ادامه برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه را از برنامه‌های حاشیه‌ای بازسازی واقعه غدیر در استان عنوان کرد و افزود: بازسازی واقعه غدیر بزرگ نمایش نامه خیابانی است که با استقبال خوب همراه است.

حسینی با بیان اینکه سال گذشته بیش از سه هزار نفر از نمایش بازسازی واقعه غدیر در رشت بازدید کردند، گفت: پیش بینی می‌شود طبق مساعد بودن هوا امسال جمعیت بیشتری از این نمایش دیدن کنند.

وی یادآورشد: نمایش بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم در رشت در کانون بسیج جوانان، لاهیجان در سالن ورزشی شهدا و تالش در سد ساحلی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز