خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان خبر داد:

آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب فومن

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۹۰

سفره آب زیرزمینی افکنه ماسوله، رودخان از سفره‌های مطمئن از نظر کیفیت و کمیت استان گیلان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب فومن از ۵ حلقه چاه واقع در چهار راه کانال تا مخزن هزار این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، کاظم لطفی از چاه‌های حفر شده در مسیر جاده کانال(ماسوله رودخان) و مخزن ۱۵۰۰۰ متر مکعبی ماکلوان، از روند عملیات اجرایی پروژه ساخت مخزن ۱۰۰۰۰ متر مکعبی خلیل سرا بازدید به عمل آورد.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: سفره آب زیرزمینی افکنه ماسوله رودخان از سفره‌های مطمئن از نظر کیفیت و کمیت استان گیلان است.

این مسئول افزود: پیگیری و حل معضل آب شهرهای استان تا تابستان آینده از جمله برنامه‌های این شرکت است.

لطفی در راستای بهره‌مندی آب شهر فومن به موازات عملیات اجرائی آبرسانی به شهرهای فومن، شفت و صومعه سرا از آغاز عملیات اجرائی خط انتقال آب از ۵ حلقه چاه واقع در چهار راه کانال تا مخزن ۱۰۰۰ شهر فومن خبرداد.

وی با اشاره به اینکه به منظور تامین فشار آب مناسب در شهر فومن اصلاح شبکه بخش هائی از این شهر ضرورت دارد، ادامه داد: این امر علاوه بر تخصیص اعتبار نیازمند همکاری اداره‌های راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و شرکت توزیع برق در راستای تسریع عملیات اجرائی است.

در ادامه ناصرعاشوری، نماینده شهرستان فومن، نیز ضمن اظهار خرسندی از روند انجام کار اجرائی پروژه‌ها بیان داشت: برای حل موانع موجود این پروژه‌ها و تصویب اعتبارات لازم جهت تامین آب پرفشار فومن تلاش خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز