خبرگزاری کار ایران

۱۵ و ۱۶ مهرماه در رشت اجرا می‌شود؛

نمایش کمدی «دختر یانکی» با حضور بهنام تشکر و یکتا ناصر

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۸۷

از سال گذشته بهرام تشکر به عنوان کارگردان نمایشنامه " دختریانکی " نوشته این نویسنده معروف آمریکایی را با بازی بهنام تشکر و یکتا ناصر و خودش در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، گرگان، شیراز، چالوس، بابل به روی صحنه آورد و اینک در ایستگاه آخر به شهر رشت رسید.

نمایشی کمدی «دختر یانکی» با حضور بهنام تشکر و یکتا ناصر در رشت اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نمایش دختر یانکی با بازی بهنام تشکر و یکتا ناصر و بهرام تشکر که قرار بود هفته آخر شهریور در رشت اجرا شود بنا به دلایلی با دو هفته تاخیر در ۱۵ و ۱۶ مهرماه در سالن خاتم الانبیاء(ص) رشت به روی صحنه می‌رود.

این تئا‌تر کمدی نوشته نیل سایمون، نمایشنامه نویس آمریکایی است که در سال ۱۹۹۱، جایزه پولیتزر را برای نمایشنامه «گم‌شده در یانکر» دریافت کرده بود و در ایران با نمایشنامه‌های معروفی چون اتاقی در هتل پلازا و پسران آفتاب شناخته شده است و فیلنامه‌های معروفی نیز چون زوج ناجور و آپارتمانی در کالیفرنیا نوشته است.

از سال گذشته بهرام تشکر به عنوان کارگردان نمایشنامه دختریانکی نوشته این نویسنده معروف آمریکایی را با بازی بهنام تشکر و یکتا ناصر و خودش در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، گرگان، شیراز، چالوس، بابل به روی صحنه آورد و اینک در ایستگاه آخر به شهر رشت رسید.

بهرام تشکر و بهنام تشکرزاده گیلان هستند و از این رو تمایل زیادی برای اجرای این نمایش در استان زادگاه‌شان دارند.

بهرام تشکر، کارگردان و بازیگر این نمایشنامه کمدی درباره تاخیر در اجرای این نمایش در رشت گفت: برای ما اجرای این نمایش در رشت که زادگاه‌مان محسوب می‌شود از اهمیت خاصی برخوردار بود اما به خاطر مشکلات فنی نتوانستیم به قولمان عمل کنیم و در روزهای آخر شهریور در رشت باشیم به همین دلیل با همکاری‌های انجام شده و لطف دوستان و همشهریانمان در رشت توانستیم بار دیگر فرصت حضور در این شهر فرهنگی را داشته باشیم و روزهای سه شنبه و چهارشنبه این نمایش کمدی را برای همشهریانمان به روی صحنه بیاوریم.

وی در ادامه افزود: با‌شناختی که از مردم با فرهنگ گیلانی دارم صد درصد مطمئنم که نمایش ما با استقبال گسترده هنردوستان گیلانی روبرو خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز