خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان:

هدایت‌گری و روشنگری از وظایف رسانه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۱۱

تنویر افکار عمومی به رسانه‌های تحلیلگر و پویا در جامعه نیازمند است، زیرا رسانه یکی از ارکان مهم و اساسی جامعه مدرن امروزی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: جهت دهی، هدایت‌گری و روشنگری افکارعمومی از عمده‌ترین وظایف رسانه هاست.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور در نشست تخصصی اجتماعی استان اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌های ارتباط جمعی، همواره باید از تحلیل محتوایی در فرآیند کار اطلاع رسانی برای بیان مشکلات و نارسایی‌ها استفاده کنند.

وی همچنین به نقش جهت دهی، هدایت‌گری و روشنگری افکارعمومی از سوی رسانه‌های جمعی به عنوان چشمان تیزبین و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان اشاره کرد و اظهارداشت: رسانه‌های پویا فرا‌تر از فعالیت‌های روزمره و با نگاه تیزبین در اندیشه تحول و جهت دهی واقعی مردم و جامعه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: مسئولان همواره از نقدهای منصفانه، عالمانه و دلسوزانه رسانه‌ها استقبال و اهرمی نظارتی برای بهبود و تعالی وضعیت خود می‌دانند.

وی افزود: تعهد، بصیرت، روشنگری، نقد منصفانه و غیره از شاخص‌های اساسی کار حرفه‌ای در حوزه رسانه‌ها و مطبوعات است.

احمدی‌پور تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در توسعه گیلان بی‌بدیل است و باید تلاش شود از ظرفیت رسانه‌ای استان برای توسعه و پیشرفت این خطه ‌‌نهایت استفاده شود.

وی در ادامه رسانه‌ها را نماینده افکار عمومی دانست و ادامه داد: رسانه‌ها هم می‌توانند مشکلات و نقاط ضعف‌ها را ببینند و هم برای رفع مشکلات و معضلات جامعه راهکار ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان داشت: فعالیت و نقد سازنده اصحاب مطبوعات در جامعه می‌تواند زمینه ساز رشد و توسعه و ترقی جامعه شود.

وی یادآورشد: رسانه‌ها می‌توانند به شکل ویژه‌ای ظرفیت‌ها و مشکلات جامعه را شناسایی و به مسئولان انتقال دهند که این امر می‌تواند نقش موثری در پیشرفت منطقه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز