خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان خبر داد:

دریافت سند ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۲۰

ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ شهرستان تالش در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از نواحی صنعتی موفق گیلان تبدیل می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از دریافت سند ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری با اعلام این خبر افزود: ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ شهرستان تالش بعد از سپری شدن مدت زمان طولانی بالاخره با پیگیری مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، فرمانداری و اداره ثبت و اسناد شهرستان تالش توانست سند مالکیت این ناحیه صنعتی را که از نواحی صنعتی انتقالی از سازمان جهادکشاورزی به این شرکت بود را دریافت نماید.

وی ادامه داد: سازمان جنگل، مراتع و آبخیزداری دارای سند نبوده، و سند مالکیت آن عرصه به نام سازمان مذکور، سپس به نام این شرکت منتقل شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با بیان اینکه این امور توسط مشاور و از طریق برون سپاری صورت پذیرفت، خاطر نشان کرد: مساحت سند مالکیت ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ حدود ۷ هکتار می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: در این ناحیه صنعتی دو واحد سلولوزی، یکی در حال ساخت و دیگری در حال توسعه مستقر می باشند.

لاهوتی در پایان از زحمات فرماندار و رئیس اداره ثبت و اسناد شهرستان تالش و مدیر حقوقی و مدیر ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز