خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تندیس ۴ مادر شهید در فومن رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۸۸

امروز همزمان با شهادت جوادالائمه(ع) از تندیس چهار مادر شهیدان امام‌پناهی، شمسی‌پور، هدایت‌پناه و ادبی مهذب که هر یک سه فرزند خود را تقدیم اسلام کردند، رونمایی شده است.

تندیس چهار مادری فومنی که هر یک سه شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌اند، در نخستین میدان این شهر رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از فومن، همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت جوادالائمه(ع) و با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان از تندیس چهار مادر فومنی که هر یک سه شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌اند، در نخستین میدان این شهر(میدان پاسداران) رونمایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: امروز همزمان با شهادت جوادالائمه(ع) از تندیس چهار مادر شهیدان امام‌پناهی، شمسی‌پور، هدایت‌پناه و ادبی مهذب که هر یک سه فرزند خود را تقدیم اسلام کردند، رونمایی شده است.

علی توشه افزود: این تندیس‌ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) قرب کوثر و با همت ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ساخته شده است.

وی اظهار کرد: مادران اسوه‌های صبر و بردباری هستند که در برهه‌های سرنوشت‌ساز تاریخ ایران اسلامی با ایثار و هدایت فرزندان خود به جبهه‌های حق علیه باطل در سرنوشت ایران اسلامی نقش برجسته‌ای داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز