خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

گیلان کمترین تخلف در سرعت غیرمجاز را داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۸۲

استان گیلان از نظر سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در رتبه ۷ هفتم کشور قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: استان گیلان با رتبه ۳۱، کمترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز در سطح کشور را در مردادماه سال جاری داشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری در جلسه راه و شهرسازی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برابر اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور براساس ۱۲۳۸ دستگاه تردد شمار فعال بر خط راه‌ها، به دلیل آغاز دور دوم سفرهای تابستانی همزمان با عید سعید فطر و افزایش سفر به استان‌های شمالی، استان گیلان از نظر بیشترین تردد ثبت شده از کل تردد کشوری در رتبه سوم قرار گرفته است.

وی افزود: متوسط کشوری تخلف سرعت غیرمجاز به تردد در مرداد ماه، ۹ درصد از کل وسایل نقلیه عبوری بوده است که این میزان با عنایت به سیاست‌های کنترل سرعت سال جاری از جمله آغاز اجرایی شدن تفاه‌منامه با پلیس راهور ناجا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است و همچنین در مقایسه با خردادماه ۴۸ درصد کاهش داشته است و پیش بینی می‌شود که روند کاهش تا پایان سال با شیب کمتر تداوم یابد.

وی همچنین ادامه داد: استان گیلان از نظر سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در رتبه ۷ کشور قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: براساس اطلاعات دریافتی از گزارشات سازمان پزشک قانونی استان گیلان در ماه مرداد، متوسط کشته در یک میلیون تردد در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان گیلان ۲.۶ نفر بوده است.

خاوری خاطرنشان کرد: براساس تحلیل تصادفات موتورسواران سال ۹۳، تعداد و سهم تلفات موتورسواران مربوط به استان گیلان با ۶.۸ درصد در رتبه دوم کشوری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز