خبرگزاری کار ایران

یک هنرمند گیلانی نامزد سیزدهمین مسابقه مطبوعاتی خانه تئاتر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۷۹

انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر، یک هنرمند لاهیجانی را به عنوان یکی از نامزدهای بخش مقاله سیزدهمین مسابقه سالیانه مطبوعاتی معرفی کرد.

یک هنرمند گیلانی نامزد سیزدهمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئا‌تر شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام این خبر اظهار کرد: هیئت داوران سیزدهمین مسابقه سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئا‌تر «نگار نادری» را از هفته نامه امید جوان به عنوان یکی از سه کاندیدای این مسابقه در بخش مقاله معرفی کرد.

فاطمه دوستی افزود: دو نامزد دیگر بخش مقاله، «سید جواد اشکذری» از سایت مشهد تئا‌تر و «منوچهر اکبرلو» از ماهنامه نمایش هستند که به عنوان نامزدهای کسب جایزه انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: این مسابقه در بخش‌های مختلف عکس، یادداشت، نقد، مقاله پژوهشی، بخش سایت، ماهنامه نمایش، بخش گفت‌و‌گو برگزار می‌شود.

به گفته دوستی، مراسم جشن سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تا‌تر سوم مهر ماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار خواهد شد و افراد برگزیده انتخاب و از آنان تقدیرمی شود.

«نگار نادری» کار‌شناس ارشد ادبیات نمایشی یکی از هنرمندان عرصه تئا‌تر لاهیجان است که تاکنون در جشنواره متعددی شرکت کرده و در حوزه نویسندگی و کارگردانی جوایز بسیاری دریافت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز