خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش فومن خبر داد؛

کسب رتبه نخست استانی آموزش و پرورش فومن در کنکور

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۳۶

در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توانستیم در کسب مقام‌های کنکور در استان گیلان مقام نخست را کسب کنیم.

قربان قربانی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار کرد: شهیدان با خون خود نهال انقلاب را استوار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، رئیس اداره آموزش پرورش فومن آموزش و پرورش را بستری برای رشد کمالات معنوی و انسانی دانست و گفت: تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آینده نظام که دانش‌آموزان است را تامین کرد.

وی ادامه داد: این سند که دارای آموزه‌های دینی و قرآنی است در همین راستا مدون شده و اکنون به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.

وی گفت: اداره آموزش و پرورش فومن ۷۷۲ قرآن‌ پژو تربیت کرده است که حافظ یک تا ۱۵ جزء قرآن کریم هستند.

قربانی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند از عهده تمام کار‌ها برآید، یادآور شد: در این راه خواستار کمک دیگر نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها هستیم.

وی از کسب مقام نخست اداره آموزش و پرورش فومن در امر ساختمان‌سازی و تجهیزات مدارس در بین ۳۳ منطقه استان خبر داد و تصریح کرد: کشوری موفق است که آموزش و پرورش آن در ساخت دانش‌آموزهای مستعد موفق باشد.

قربانی به گزارشی از عملکرد اداره آموزش و پرورش فومن پرداخت و تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توانستیم در کسب مقام‌های کنکور در استان گیلان مقام نخست را کسب کنیم.

این مسئول با اشاره به تهاجمات فرهنگی افزود: ما در جنگ اندیشه‌ها قرار داریم و آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا انسان خلاق و متعهد و شهروند خوب را تحویل اجتماع دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فومن از سپاه، تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی این شهرستان که در اجرای طرح‌های آموزش و پرورش سهیم بودند قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم انسان‌هایی تربیت کنیم تا راه عالمانی مانند آیت‌الله‌العظمی بهجت(ره) را طی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز