خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت در جمع تاکسی‌داران؛

امانت‌داری و برخورد مناسب با مردم باید سرلوحه کار رانندگان تاکسی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۵۷

در همین جا با سپاس از صبر و شکیبایی شهروندان، از آنان می خواهم همچون گذشته با اعلام نیازمندی های خود ما را در سرویس دهی بهتر و مناسب و در خور شأن شهروندان یاری رسانند.

محمدابراهیم خلیلی، شهردار رشت، در همایش بزرگ سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی در سالروز ولادت حضرت معصومه «س» برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت، بر لزوم توسعه خدمات در این سازمان تاکید کرد و گفت: این مراسم که به منظور رونمایی از لباس فرم رانندگان تاکسی بانوان و بازرسان افتخاری، تجلیل از خانواده بزرگ تاکسیرانان، انتخاب رانندگان نمونه صورت پذیرفت، اقدامی ارزشمند به شمارمی رود.

به گزارش ایلنا از رشت، وی افزود: قطعاً توسعه حمل و نقل به توسعه شهر منجر می‌‌شود و رانندگان تاکسی نیز شغل‌شان از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است و می‌بایست در این جایگاه ضمن برخورد مناسب با مردم، مسئولیت پذیری و امانت داری را نیز سرلوحه کار خویش قرار دهند.

در ادامه سهراب راستگو، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، با اشاره به اینکه رسول خدا(ص) فرموده است: خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد. گفت: حجاب(پوشش ظاهری) حجاب یک زیبایی است نه یک محدودیت، بلکه وسیله‌ای است برای شکوفایی حقیقت باطنی یک زن، حجاب مانند صدفی است که در درون خویش دُرّگرانبهایی را حفظ می‌کند و پرورش می‌دهد تا در دامان آن دُر، حقیقت مرد شکل بگیرد و به آرامش برسد.

سهراب راستگو افزود: همه تلاش ما در مجموعه سازمان تاکسیرانی این است که جهت انعکاس این امر مهم و یکسان سازی و نظم بخشی به ساختار بخش مهمی از جامعه حمل و نقل گام برداریم. به همین منظور لباس فرم یکسان و در خور شان بانوان فعال در تاکسی تلفنی‌ها و سایر امور حمل و نقل، و بازرسان افتخاری سازمان طراحی شده است.

وی افزود: در راستای اعتلای این نظم، تاکسی‌داران عزیز نیزدعوت به همکاری شدند که حاصل این تعامل و همکاری، برگزیده شدن قریب به۲۰۰تن از رانندگان نمونه تاکسی از منظر سطح روابط و تعاملات اجتماعی مناسب بوده است که این عزیزان هم اکنون به عنوان بازرسان افتخاری و جهت احقاقایده‌های مدیریت مدرن، با این سازمان همکاری می‌‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت افزود: در این روز بزرگ فعالیت تاکسی بی‌سیم۱۳۳را نیز به شهروندان و ناوگان تاکسیرانی شهر رشت، نوید داده و اعلام کنمم که تاکسی بی‌سیم سازمان تاکسیرانی رسماً با نصب دستگاه‌های بی‌سیم‌خریداری شده بر روی خودروهای رانندگان این حوزه، در این روز فرخنده شروع به کار می‌‌کنند. در همین جا با سپاس از صبر و شکیبایی شهروندان، از آنان می‌خواهم همچون گذشته با اعلام نیازمندی‌های خود ما را در سرویس دهی بهتر و مناسب و در خور شأن شهروندان یاری رسانند.

وی گفت: یکی دیگر از خدمات پیش بینی شده سازمان تاکسیرانی در حوزه گسترش توریسم، برگزاری کلاس‌های آموزشی رانندگان شاغل در پیمانکاری فرودگاه جهت یادگیری زبانهای عربی و انگلیسی، با بهره گیری از مدرسین مجرب و برجسته، است. طرح آموزش رانندگان فعال در حوزه خدمات سرویس دهی مدارس، جهت یادگیری اصول مدون و قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی بر اساس سر فصل‌های معین و تعریف شده، به همراه صدور گواهینامه این دوره نیز، از دیگر برنامه‌های آموزشیاین سازمان خواهد بود.

راستگو گفت: سازمان تاکسیرانی بر آن است تا بااستفاده از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان به عنوان بازرسان افتخاری و همکاری و تعامل نهاد‌های فرهنگی از جمله صدا و سیمای مرکز گیلان و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت، در راستای هرچه بهتر این طرح گام بردارد تا ضمن رعایت حقوق شهروندی، از توان ناوگان تاکسیرانی جهت سرویسایاب و ذهاب مدارس استفاده شود.

وی سایر خدمات این سازمان در راستای اجرا برنامه‌های ستاد استقبال از مهر ۹۳ را به شرح ذیل عنوان کرد:
۱ – کار‌شناسی نرخ کرایه سرویس مدارس با هماهنگی کار‌شناسان آموزش و پرورش و پیشنهاد به شورای محترم اسلامی شهر

۲ –تعیین پیمانکار امور اداری سرویس مدارس و برون سپاری بر اساس تفاهم فیمابین شرکت تعاونی شهرداری رشت

۳ –صدور پروانه پیمانکاری با اصل شرکت محوری از بین متقاضیانی که سرویس مدارس را بر عهده داشته‌اند

۴ – تشکیل کلاس‌های آموزشی برای رانندگان متقاضی امر سرویس دهی مدارس

۵ – صدور کارت سرویس و برچسب تابلوی سرویس مدارس برای شناسایی و تسهیل در ساعات سرویس دهی خودرو‌ها

۶ – بررسی و کار‌شناسی نیازمندی‌های سرویس در نقاط شهر رشت و خصوصاً مناطقی که به واحدهای آموزشی منتهی می‌شوند.

۷ – تعیین و پیشنهاد لباس فرم برای رانندگان سرویس دهی مدارس در سال ۹۳ – ۹۴

۸ – دعوت از بازرسان افتخاری در حوزه مدرسه و دانشگاه

۹ – برگزاری جلسات متعدد با مسئولان آموزشی و ترافیکی شهر و آمادگی لازم در خصوص ارائه سرویس مناسب در ماه مهر

۱۰– برقراری کشیک برای کارکنان اداری و افزایش بازرسی در سطح شهر، پیرامون واحدهای آموزشی و رفع نیازمندی‌های رانندگان در خصوص تهیه لوازم یدکی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز