خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خطاب به مدیران؛

انعکاس دست آوردهای دولت تدبیر و امید در هفته دولت ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۱۸

دانشگاه آزاد با پرورش انسان‌های مستعد و متخصص و با توسعه تحصیلات تکمیلی، با بهره‌گیری از توانمندی‌های غیر دولتی، خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه کرده است.

استاندار گیلان در دیدار با اعضای هئیت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به فرارسیدن هفته دولت بر استفاده از ظرفیت نخبگان علمی و دانشگاهی در تشریح دستاوردهای دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نماینده عالی دولت در گیلان در این نشست با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای این دولت دانست و تصریح کرد: گزارش عملکرد از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در قالب بحث‌های توسعه‌ای در دانشگاه‌ها از جمله مواردی بشمار می‌رود که موجبات آشنایی هرچه بیشتر با توانمندی و پتانسیل دانشگاه‌ها در پیشرفت گیلان و توفیقات علمی دولت و خدمات یکساله گذشته را فراهم خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با پرورش انسانهای مستعد و متخصص و با توسعه تحصیلات تکمیلی با بهره گیری از توانمندی‌های غیر دولتی خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه کرده است.

استاندار گیلان حمایت و تقویت دانشگاه‌ها را در توسعه و پیشرفت استان مهم دانست و افزود: نقش علم و دانش در ایجاد توسعه پایدار برکسی پوشیده نیست.

محمد علی نجفی بر ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت تاکید کرد و افزود: لزوم توجه به رشته‌های تحصیلی که نقش مؤثری را در توسعه و شکوفایی استان ایفاء می‌کند از جمله موارد مهمی به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش شرکت‌های دانش بنیان در توسعه استان تصریح کرد: باید از ظرفیت و توانمندی دانشگاههیان و نخبگان در جهت توسعه و تعالی استان بهره گیریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رشت با ۱۷ رشته دکترا، ۴۷ رشته کار‌شناسی ارشد و ۸۰ رشته کار‌شناسی با ۱۵ هزار دانشجو مشغول به فعالیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز