خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

ایجاد فضای تربیتی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۵۱

رسالت آموزش و پرورش در راستای اجرایی شدن منویات معظم له، تربیت دانش آموزان مقید به نماز است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در جلسه شورای اقامه نماز، قرآن و عترت با هدف اعتلا و گسترش فرهنگ نماز نیز ضمن سپاس از تعامل ستاد اقامه نماز استان در جهت رشد و تعالی دانش آموزان گفت: در قرآن کریم و منابع روایی بر اهمیت نماز تاکید فراوان شده و همه ساله مقام معظم رهبری بر اهمیت نماز و بهبود کیفی و کمی آن رهنمودهای ارزنده ای به اجلاس سراسری نماز ارائه فرموده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، وی افزود: رسالت آموزش و پرورش در راستای اجرایی شدن منویات معظم له، تربیت دانش آموزان مقید به نماز است.

وی اضافه کرد: براساس سند تحول بنیادین یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش برای افراد لازم التعلیم ایجاد فضای تربیتی مناسب است که بعنوان جلوه ای از حیات طیبه تعریف می شود که در عرصه مدارس بعنوان خواستگاه تربیت عبد صالح پی گیری شده و این خود منزلت والا و رسالت خطیر دستگاه آموزش و پرورش را می رساند.

حاجتی تصریح کرد: مخاطب شناسی، پرهیز از حواشی، آسیب شناسی منطقی در رفع موانع و برنامه ریزی متناسب مقتضیات سنی دانش آموزان، باعثمی شود نسبت به انتقال آموزه های دینی و فرایض الهی بویژه نماز، توفیق چشمگیری داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حجازی مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان گیلان در جلسه شورای اقامه نماز، قرآن و عترت با هدف اعتلاء و گسترش فرهنگ نماز ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش که بستر مناسبی برای فرآیند توسعه اقامه نماز مدارس فراهم نموده اند افزود: منظور از گسترش اقامه نماز در واقع زمینه سازی برای ایجاد بستری است که رغبت و انگیزه نسبت به اقامه نماز در بین دانش آموزان افزایش یابد و تداوم نشست های دانش آموزی این مسئله را تقویت می کند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز