خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم فومن و شفت در جمع راهپیمایان روز قدس:

شعار " هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام "، فرهنگ اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۳۳

مردم آزاده در ۵۳ کشور اسلامی و ۸۰ کشور غیر اسلامی به یاری از ملت مظلوم فلسطین به تظاهرات پرداخته‌اند.

ناصر عاشوری در جمع مردم راهپیمایی کننده روز قدس این شهرگفت؛ شعار «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام» از زبان مردم آزاده ایران نشأت گرفته از فرهنگ بالای اسلامی در جامعه است که به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و توسط جانشین ایشان مقام معظم رهبری به بهترین نحو ادامه یافت.
به گزارش ایلنا از شفت، وی با بیان اینکه در اسلام دفاع از مظلوم جزو مهم‌ترین مسایل است، اظهار کرد: مردم آزاده در ۵۳ کشور اسلامی و ۸۰ کشور غیر اسلامی به یاری از ملت مظلوم فلسطین به تظاهرات پرداخته‌اند.
وی اضافه کرد: رهبری در این سخنان بر لزوم توجه به مسایل اقتصادی در کنار توجه به مذاکرات هسته‌ای اشاره کردند و گفتند به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای به معنای برطرف شدن تمام مسایل کشور نخواهد بود و باید برای تک تک موارد چاره‌اندیشی شود.
نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان و مردم ایران به طور کامل از ولایت تبعیت کنند، همین سخنرانی برای یک سال کافی و تمام نکات مورد نیاز کشور در آن بیان شده است.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه آینده کشور باید توسط جوانان ساخته شود، یادآور شد: تجربه ثابت کرده است اعتماد به جوانان موجب موفقیت و پیشرفت کار‌ها می‌شود.
عاشوری با تصریح بر اینکه رهبری توصیه توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کردند، افزود: اقتصاد مقاومتی رویکردی جدید در مسایل اقتصادی است.
به گفته وی، در صورت استفاده صحیح از اقتصاد مقاومتی این امر تضمین کننده تمام مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز