خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری؛

امسال سال نجات فلسطین و نابودی صهیونیست از صفحه روزگار است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۶۸

فریاد مسلمانان فلسطین ما را به فریاد علیه استکبار و علیه رژیم منحوس و مجعول صهیونیست در روز جهانی قدس فرا می‌خواند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری مردم این استان را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله محمدعلی امینیان با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مشارکت گسترده مردم گیلان در راهپیمایی این روز را مهم دانست.
وی اظهار کرد: فریاد مسلمانان فلسطین ما را به فریاد علیه استکبار و علیه رژیم منحوس و مجعول صهیونیست در روز جهانی قدس فرا می‌خواند.
امام جمعه آستانه‌اشرفیه، در ادامه اطلاعیه خود آورده است: فریاد مظلومانه کودکان و ضجه و ناله یتیمان و صدای مردان و زنان غزه قهرمان از فلسطین مظلوم به گوش می‌رسد.
وی گفت: امسال سال نجات فلسطین و سال دفع تجاوزات صیهونیست و سال محو و نابودی او از صفحه روزگار است.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس محکومیت وحشی‌گری‌های داعش در عراق است که به حریم هیچ انسانی حرمت قائل نیستند.
وی در ادامه اطلاعیه خود ذکر کرده است: فریاد مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا در روز جهانی قدس، فریاد دفع فتنه تکفیری‌ها و بعثی‌های متجاوز به حریم خاندان مقدس رسالت و نبوت و اصحاب رسول‌الله(ص) است.
امینیان عنوان کرد: اینجانب به عنوان یک خادم اهل بیت و اسلام از همگان تقاضا می‌کنم در صفوف به‌هم پیوسته وحدت با حضور و فریاد خود حماسه‌ای در اجابت به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی خلق و حضوری بی‌مانند و مثال‌زدنی تاریخی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز