خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس شورای شهر رشت:

جذب مشاورانم قانونی است / پرداخت حق مشاوره از بودجه مصوب شوراست

کد خبر : ۱۸۸۲۴۲

بنده بی آن که اظهار نظر شخصی داشته باشم از شورای عالی استان‌ها در زمینه بحثمشاوره‌های شورا استعلام کرده‌ام.

پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت برگزار شد.
به گزارش ایلنا از رشت، رضا جمشیدی چناری، ریاست شورای اسلامی کلانشهر رشت، ضمن تسلیت شهادت مولی متقیان به حاضرین اظهار داشت: امیدواریم که در سایه ولایت ملی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب همواره در مسیر تقوا و عدالت قرار داشته باشیم و در ایام ماه مبارک رمضان که گنجینه لایزال برکت و نعمت الهی است با عمق وجودمان درک کنیم.
وی با اشاره به سوال یکی از اعضای شورا در جلسات گذشته مبنی بر مشاوران ریاست شورا، افزود: بنده بی اینکه اظهار نظر شخصی داشته باشم از شورای عالی استانها در زمینه بحثمشاوره های شورا استعلام نموده ام که در این جلسه به منظور رفع شبهات پاسخ می دهم.
رئیس شورا شهر رشت توضیح داد: کلیه قراردادها و احکام مشاوره ها به دلیل شائبه هایی که ایجاد شده بود؛ مسکوت ماند تا نتیجه استعلام شورای عالی استانها دریافت گردد.
وی تاکید کرد: بر اساس این نامه رییس شورای اسلامی شهر می تواند در قالب بودجه مصوب نسبت به بکارگیری مشاورین و پرداخت حق مشاوره ایشان اقدام نماید.
جمشیدی اضافه کرد: این موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد و شبهات برطرف گردید، و در زمینه معاونین با توجه به وظایف مربوطه، انتخاب آنها و صدور احکام به عهده ریاست شورا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز