خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرمانداری تالش منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۳۴

براساس سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های استاندار بنای کاریمان ارتباط مستمر با اصحاب رسانه است.

جلسه شورای اداری تالش که با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرکل دفتر فنی استانداری و همچنین اعضای شورای اداری برگزار شد.
به گزارش ایلنا از تالش، در این مراسم، نادر خوارزمی به عنوان معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی جدید فرمانداری معرفی شد.
در ابتدای این جلسه امام جمعه تالش با اشاره به ماه پرخیر و برکت رمضان، ماه نزول قرآن و تبریک ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مردم و مسئولین را به بهره‌مندی از فیوضات این ماه دعوت کرد.
فتح اللهی فرماندار تالش با اشاره به خدمات رسانی به موقع به مردم اظهار داشت: مدیران شهرستان باید نسبت به تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.
فرماندار تالش گفت: همه تلاش ما مرهون خون شهداست مدیران باید حرمت خانواده شهدا و ایثارگران را اولویت کاری قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت توجه به فرهنگ و نامگذاری امسال اشاره و اظهارداشتند: مدیران در ضمن حمایت و فعالیت در زمینه کارهای فرهنگی در مراسم ملی و مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حضور پررنگ داشته باشند.
فتح اللهی دربخش دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه خطاب به آنان گفت: براساس سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های استاندار بنای کاریمان ارتباط مستمر با اصحاب رسانه است.
در ادامه این جلسه رحیم شوقی مدیرکل دفتر فنی استانداری به نقش و جایگاه ویژه شهرستان تالش اشاره و بیان داشت: به لحاظ توزیع اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی تالش دارای جایگاه خاص و ویژه‌ای است که مدیریت ارشد استان به این شهرستان نگاه ویژه‌ای دارد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری با اشاره به کارنامه مدیریتی خوارزمی در طول سنوات خدمتی در سمت‌های شهردارمنجیل، رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار و بخشداری حویق را از نیروهای توانمند وزارت کشور یاد و وی را بعنوان معاون جدید برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری تالش معرفی کرد.
نادر خوارزمی، ضمن تشکر از استاندار و فرماندار بابت حسن اعتماد به ایشان و همچنین تقدیر و تشکر از معاون پیشین عمرانی شهرستان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم آنچه در توان داریم در خدمت مردم باشیم.
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی با اشاره به اینکه بر مشکلات شهرآگاهم بیان داشت: با حمایت فرماندار و مدیران شهرستان بتوانم با شناسایی مشکلات و برنامه ریزی دقیق در راستای خدمت رسانی منشاء خیر و برکت باشم.
لازم به ذکر است در این جلسه امیر حسین آقاجانیان طی حکمی از سوی فرماندار بعنوان مشاور اجتماعی فرماندار معرفی شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز