خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی؛

خلاء وجود انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان چند سال بعد عیان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۲۰

علیرغم قرارگرفتن این منطقه در کریدورهای نوستراک و چین - اکتائو - انزلی، بهره برداری از این ظرفیت‌ها، مزیت مغفول شده بندرانزلی و استان است که به‌دنبال فعال سازی و بهره گیری از این پتانسیل هستیم.

رضا مسرور، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، در نخستین جلسه با اعضاء هیأت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این منطقه با بیان اینکه این انجمن می‌تواند به الگویی برای انجمن‌های مشابه تبدیل شود، اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در اعضاء این انجمن در حوزهای تولیدی، مدیریتی و تجربه تشکیل چنین انجمن‌هایی در مناطق آزاد کشور، تأثیرات تشکیل انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران منطقه آزاد انزلی ظرف چند سال دیگر عیان خواهد شد.
به گزارش ایلنا از منطقه آزاد انزلی، وی بر عزم جدی خود مبنی برتشکیل این انجمن از نخستین روزهای حضور خود در منطقه تصریح و برگزاری این نشست را یکی از بهترین روزهای کاری خود در منطقه آزاد انزلی اعلام و گفت: الگوهای موفق مناطق آزاد جهان، ناشی از همکاری‌های مشترک این سازمان‌ها با انجمن‌های بخش خصوصی است و ما بدنبال توسعه و تعمیق ارتباطات خود با سرمایه گذاران منطقه از طریق این انجمن هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خواستار بهره گیری از نظرات این انجمن در برنامه ریزی‌های بازرگانی و سرمایه گذاری منطقه در قالب برگزاری جلسات مشترک شد و افزود: تصمیم گیری باحضور و همدلی بخش خصوصی منجر به اجرای پخته‌تر و مناسب‌تر تصمیمات می‌شود.
وی برگزاری جلسات مشترک با انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان، همراهی آن‌ها در بازدید هیأت‌های تجاری از منطقه و ارائه ایده‌های راهگشا از سوی آنان را از برنامه‌های سازمان متبوع خود اعلام کرد و گفت: علیرغم قرارگرفتن این منطقه در کریدورهای نوستراک و چین - اکتائو - انزلی، بهره برداری از این ظرفیت‌ها، مزیت مغفول شده بندرانزلی و استان است که بدنبال فعال سازی و بهره گیری از این پتانسیل هستیم.
اصغر امانی رئیس انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی تشکیل این انجمن را گام مهمی برای افزایش صادرات و رونق اقتصادی منطقه ارزیابی و اضافه کرد: ایجاد همگرایی میان سرمایه گذاران و سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور نیل به توسعه همه جانبه این منطقه مهم‌ترین هدف و رویکرد اعضاء انجمن بوده چراکه همگرایی سازمان و فعالین بخش خصوصی لازمه رونق منطقه آزاد انزلی است.
وی احیاء ظرفیتهای بخش خصوصی در جهت معرفی پتانسیل‌های منطقه آزاد انزلی و بالابردن آگاهی فعالین اقتصادی نسبت به مزایا و معافیتهای قانونی منطقه از طریق آموزش سرمایه گذاران محدوده منطقه را از دیگر اهداف راهبردی این انجمن اعلام کرد.
عقیل حق‌شناس، نائب رئیس انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی، با ارائه گزارشی از روند تشکیل این انجمن، از مدیرعامل این سازمان به دلیل ارائه پیشنهاد و حمایت از تشکیل انجمن قدردانی کرده و افزود: با رویکرد جدید اعمال شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی، که در قالب تشکیل این انجمن، اعمال مزایا و معافیتهای قانونی منطقه برای همه سرمایه گذاران و تشکیل شرکت مدیریت صادرات نمود یافته، این منطقه به نقطه پایلوت توسعه استان گیلان تبدیل شده است.
در این جلسه معاون و مدیران اقتصادی سازمان و اعضاء هیأت رئیسه انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز