خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان انصاری و نورانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۷۹

حضورخالصانه، عاشقانه و آگاهانه این شهیدان بزرگوار در عرصه های مختلف انقلاب به‌ویژه سخنرانی‌های شهید انصاری در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزشهای نظام هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

همزمان با سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی استاندار گیلان با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در دیدار با خانواده های شهید انصاری و نورانی، زندگی این شهیدان بزرگوار را را سراسرعزت وافتخار دانست و افزود: تفکر، اندیشه، صلابت و استواری شهیدان انصاری و نورانی در دفاع از انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم، مثال زدنی و الگویی ارزشمند برای مسئولین است.
استاندار گیلان مدیریت جهادی و خدمت بی منت به مردم را از ویژگی های بارز این شهیدان بزرگوار دانست و افزود: شهیدان انصاری و نورانی در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی توانستند با مدیریت خوب انقلابی‌شان مشکلات را به خوبی پشت سر بگذارند افزود: حضورخالصانه، عاشقانه و آگاهانه این شهیدان بزرگوار در عرصه های مختلف انقلاب بویژه سخنرانی های شهید انصاری در دفاع از آرمانهای انقلاب و ارزشهای نظام هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.
نماینده عالی دولت در گیلان شهدا را موجب عزت و اقتدار نظام دانست و افزود: بی شک عظمت، استقلال و سربلندی کشور مرهون ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگرانی است که با نثار جان خود عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.
حمیده دانش کاظمی همسر شهید انصاری با ذکر خاطراتی از این شهید بزرگوار گفت: حضور پررنگ مردم در مراسمات شهیدان انصاری ونورانی پس از گذشت یک نسل از شهادت آنان نشان از علاقمندی مردم به این شهیدان بزرگوار و گویای این است که قطعا " کارهای آنان با اخلاص بوده است.
شهیدان انصاری و نورانی در صبح پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در خیابان لاکانی رشت توسط منافقان کوردل به فیض شهادت نائل آمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز