خبرگزاری کار ایران

به همت آب و فاضلاب روستایی گیلان؛

دومین جشنواره ی آب، گوهر ناب در رشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۰۰

امیدواریم مردم با فرهنگ گیلان، در روزهای گرم امسال با استفاده ی بهینه از آب شرب، دچار مشکل کم آبی نشوند.

به مناسبت گرامیداشت هفته ی صرفه جویی در مصرف آب، دومین جشنواره ی " آب، گوهر ناب " در پارک قدس شهر رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در این جشنواره کودکان، با مفاهیم و مصداق های بارز صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدند.

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در حاشیه ی این آئین در گفت و گو با خبرنگاران، برگزاری چنین جشنواره هایی را در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب بیان کرد و گفت: بحثآموزش در این بخش باید از سنین کودکی انجام شود تا شاهد اثربخشی آن باشیم.

محمدعلی فرّ امینی از خانواده ها درخواست کرد تا به فرزندان خود آموزش های لازم را در صرفه جویی مصرف آب به طور عینی و عملی انجام دهند.

وی همچنین افزود: امیدواریم مردم با فرهنگ گیلان، در روزهای گرم امسال با استفاده ی بهینه از آب شرب، دچار مشکل کم آبی نشوند.

بنابراین گزارش؛ مسابقه ی نقاشی با موضوع آب، قصه گویی، سرود، پاک کردن نمادین آب از زباله و برنامه های متنوع دیگری نیز در جشن آب، گوهر ناب اجرا که در خاتمه به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

این جشنواره به همت شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در پنجمین روز از هفته ی صرفه جویی در مصرف آب در فضایی شاد و به یادماندنی برگزار شد.

هر ساله در کشور ایران یکم الی هفتم تیرماه به عنوان هفته ی صرفه جویی در مصرف آب گرامی داشته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز