خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد؛

اولین همایش مدیریت استقرار کاربری های مجاز در بستر و حریم تالاب انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۷۹

تالاب بندر انزلی، امیر کلایه و بوجاق نمونه های بی نظیری در دنیا هستند که ما می توانیم از ظرفیتهای این تالاب ها برای حفظ اکوسیستم استفاده بهینه کنیم.

همزمان با آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب اولین همایش مدیریت استقرار کاربری های مجاز در بستر و حریم تالاب انزلی در سالن کنفراس شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اولین همایش مدیریت استقرار کاربری های مجاز در بستر و حریم تالاب انزلی با حضور مدیر عامل آب منطقه ای گیلان، مدیر کل دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت مدیریت منابع آب ایران، و همچنین مدیران و معاونین و جمعی از همکاران صنعت آب و برق سایر استانها برگزار شد.

سیف اله آقابیگی مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با تأکید بر حفظ مواهب خدادادی استان گیلان گفت: حفظ این مواهب خدادادی نیازمند مدیریت درست و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی استان می باشد.

وی افزود: استان گیلان یک تابلوی است از نعمت های بی شمار خداوند که تکلیف نسل حاضر این است با مدیریت همه جانبه و درست این نعمت های الهی را برای نسل آتی حفظ نماید.

وی در این راستا به تالاب های بزرگ گیلان اشاره نمود و گفت: تالاب بندر انزلی، امیر کلایه و بوجاق نمونه های بی نظیری در دنیا هستند که ما می توانیم از ظرفیتهای این تالاب ها برای حفظ اکوسیستم استفاده بهینه کنیم.

آقابیگی با اشاره به طرح های بزرگ وزارت نیرو به ویژه مجموعه آب منطقه ای گیلان بیان نمود برای به اتمام رساندن این پروژه ها موضوع حفاظت محیط زیست، حقه آب، رعایت اکوسیستم و حفاظت از تالاب انزلی از الویت های مهم می باشد.

در ادامه این همایش غزال جعفری مدیر کل دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت مدیریت منابع آب ایران در مورد ضرورت تشکیل کارگروه پیاده سازی حریم تالاب ها و مدیریت استقرار کاربری ها و اهمیت تالاب انزلی اشاره نمود وگفت: هدف از برگزاری این همایش در هفته صرفه جویی در مصرف آب بررسی چالش های ناشی از اعمال حریم تالاب انزلی در بازه های مختلف و ارائه راهکارهای پیشنهادی و همچنین ارائه پیش نویس دستور العمل ضوابط استقرار کاربری های مجاز در بستر و حریم این تالاب می باشد.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز