خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز این زلزله صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از مناطق زلزله زده سال شصت و نه

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۴۷

در این زلزله دست کم ۱۲۰۰۰ نفر کشته و هزاران نفر نیز مصدوم و زخمی شدند و ۱۰۸ هزار واحد مسکونی و ۱۴۰۰۰ واحد آموزشی، بهداشتی و کارگاه خدماتی و تولیدی تخریب شد.

همزمان با سالروز زلزله سال ۶۹ رودبار استاندار گیلان صبح امروز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره قرباینان این زلزله و دیدار با مردم منطقه وارد شهرستان رودبار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی صبح امروز به همراه معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی خود و جمعی از مدیران کل استان در بدو ورود به رودبار در مزار شهدای دوگاهه حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره قربانیان زلزله سال ۶۹ را گرامی داشت.
نماینده‌ی عالی دولت در گیلان و هیات همراه همچنین در مناطق چهار محل و بره‌سر بخش خورگام حضور می‌یابد و از نزدیک در دیدار با مردم ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنان، پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان را بررسی می‌کند.
نجفی همچنین عصر امروز از مسیر ییلاقات شهرستان رودبار وارد پیرکوه دیلمان خواهد شد که در زلزله سال ۶۹ آسیب جدی دیده بود.
گفتنی است بیست و چهار سال پیش در ۳۰ دقیقه‌ی بامداد خرداد سال ۱۳۶۹ زلزله‌ای با قدرت هفته و سه دهم ریشتر در این مناطق به وقوع پیوست که خسارات بسیار زیادی را در پی داشت.
در این زلزله دست کم ۱۲۰۰۰ نفر کشته و هزاران نفر نیز مصدوم. زخمی شدند و ۱۰۸ هزار واحد مسکونی و ۱۴۰۰۰ واحد آموزشی، بهداشتی و کارگاه خدماتی و تولیدی تخریب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز