خبرگزاری کار ایران

انتخاب روسای گروه‌های تخصصی نظام مهندسی ساختمان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۸۰

سازمان نظام مهندسی ساختمان بر اساس ماده ۷ نظامنامه تشکیل و اداره گروه های تخصصی شورای مرکزی هیأت رییسه گروه های تخصصی، رییس و نایب رییس و دبیر خود را انتخاب کردند.

رییس، نایب رییس و دبیر هیأت رییسه گروه های تخصصی شورای مرکزی بر اساس نظام نامه گروه های تخصصی انتخاب شدند
به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومس سازمان؛ در اولین جلسه گروه های تخصصی هفت گانه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، بر اساس ماده ۷ نظامنامه تشکیل و اداره گروه های تخصصی شورای مرکزی هیأت رییسه گروه های تخصصی، رییس و نایب رییس و دبیر خود را انتخاب کردند.
بنابر این گزارش: در گروه تخصصی عمران: مهندس محمدرضا رییسی به عنوان رییس، مهندس علی اکبر رمضانی به عنوان نایب رییس و مهندس علی حیدر عبدی پور به عنوان دبیر انتخاب شدند.
در گروه تخصصی معماری: مهندس محمدرضا اسماعیلی به عنوان رییس، دکتر سیدمحمدحسین آیت اللهی به عنوان نایب رییس و مهندس منصور بهادری به عنوان دبیر انتخاب شدند.
در گروه تخصصی شهرسازی: مهندس شیرزاد یزدانی به عنوان رییس، مهندس جابرنصیری به عنوان نایب رییس و مهندس احمد کرباسی به عنوان دبیر انتخاب شدند.
در گروه تخصصی برق: دکتر سلیمان شیرزادی به عنوان رییس، مهندس کاظم مجابی به عنوان نایب رییس و دکتر جمال مشتاق به عنوان دبیر انتخاب شدند.
در گروه تخصصی مکانیک: مهندس سیف اله علی نیا به عنوان رییس، مهندس رسول باقرزاده به عنوان نایب رییس و مهندس کیومرثاسدی به عنوان دبیر انتخاب شدند.
در گروه تخصصی نقشه برداری: مهندس ابوالحسن سمیع یوسفی به عنوان رییس، مهندس عیسی شهامت به عنوان نایب رییس و مهندس احمد اسدی انتخاب شدند.
لازم به ذکر است انتخابات در گروه تخصصی ترافیک به جلسه بعد موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز