خبرگزاری کار ایران

استاندارگیلان خبر داد:

تامین زمین و اعتبار آغازاجرایی سایت نفتی رودسر

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۸۹

به رغم تبلیغات و بزرگنمایی هایی که در مورد سایت پشتیبانی نفت و گاز انجام پذیرفت اما کار اجرایی آن بسیار کند بود.

استاندار گیلان گفت: مشکل تأمین زمین برای آغاز فعالیت های اجرایی در سایت نفتی سردارجنگل رودسر پس از چند سال حل شد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در حاشیه بازدید از طرح های سالم سازی دریا در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت ساخت سایت نفت و گاز سردار جنگل در رودسر گفت: یکی از مهمترین مواردی که از بدو ورود به گیلان پیگیر آن بودم اجرایی شدن ساخت سایت نفت بود.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تبلیغات و بزرگنمایی هایی که در مورد سایت پشتیبانی نفت و گاز انجام پذیرفت اما کار اجرایی آن بسیار کند بود.

وی با بیان اینکه در این مدت حتی زمین مورد نظر تحویل داده نشده بود گفت: براساس دیدارهای صورت گرفته با وزیر نفت و پیگیری های انجام شده در نشست روز گذشته با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مقرر شد ۲۶ هکتار زمین اولیه هفته ی آینده تحویل شرکت نفت خزر داده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه منابع طبیعی و ثبت اسناد آماده ی همکاری برای واگذاری زمین های مذکور هستند گفت: با واگذاری این زمین شرکت نفت خزر نیز فعالیت های اجرایی اش را آغاز میکند.

نجفی خاطرنشان کرد: در مرحله ی دوم نیز با حل برخی مشکلات ۹۰ هکتار زمین دیگر که در واگذار میشود.

وی همچنین با اشاره به پرداخت نشدن اعتبارات عملیات اجرایی ساخت سایت پشتیبانی نفت، گاز رودسر در سالهای ۹۰،۹۱ و۹۲ افزود: وزیر نفت دستور داد ۲۰ میلیارد تومان سریعا " در اختیار شرکت نفت خزر قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز