خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

طرح های دریا آماده واگذاری به بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۸۶

با تلاشهایی که از سوی اعضای ستاد سالم سازی دریا در حال جریان است وضعیت طرح های گردشگری بهبود می یابد.

استاندار گیلان در بازدید از طرح های سالم سازی دریا گفت: گردشگران حق دارند از ما امکانات بیشتر طلب کنند.

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در بازدید از طرح های سالم سازی دریای شهرستان رشت با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۱۰ هزار گردشگر درتعطیلات هفته ی گذشته وارد استان شدند گفت: حضور این حجم از میهمانان و مسافران برای استان وظیفه ی مسئولان را برای افزایش امکانات سنگین تر میکند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از بحثهایی که همواره به دنبال آن هستم فراهم کردن، آرامش، رفاه و تفریحات سالم برای خانواده ها و میهمانانی است که از طرح های دریابهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم ضمن افزایش طرح های سالم سازی، امکانات و خدمات مناسب و حتی ویژه به گردشگران ارائه شود گفت: مسافران حق دارند از ما امکانات بیشتر را طلب کنند چرا که امکانات موجود کافی نیست.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: با تلاشهایی که از سوی اعضای ستاد سالم سازی دریا در حال جریان است این وضعیت بهبود می یابد.
نجفی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه وظیفه ی دولت فراهم کردن زیرساخت ها است گفت: تمامی طرح های سالم سازی دریا که توسط بخش دولتی اداره می شود آماده ی واگذاری به بخش خصوصی است.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخش خصوصی مکانهایی را برای انجام فعالیت و ساخت طرح های سالم سازی نیز شناسایی کرد از این طرح ها حمایت می کنیم.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید همچنین در گفتگو بازیکنان فوتبال ساحلی از مسائل ومشکلات آنان آگاه شد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز