خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛

افتتاح ده طرح بزرگ صنعتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۳۶

به مناسبت هفته صنعت و معدن در گیلان، ده طرح بزرگ صنعتی به ارزش۳۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمادگی ۱۰ طرح بزرگ صنعتی برای افتتاح بمناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن در استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری افزود: برای راه اندازی این طرحها بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و حدود ۹۰۰ نفر بصورت مستقیم در آن مشغول بکار خواهند بود.
وی تصریح کرد: طرحهای مذکور در شهرستانهای رشت، بندر انزلی، فومن، رودبار، شفت، تالش و سیاهکل قرار دارند.
منتظری افزود: طرحهای یاد شده شامل دو طرح تولید محصولات فلزی، دو طرح تولید محصولات سلولزی، دو طرح صنایع شیمیایی، دو طرح محصولات کانی غیر فلزی و دو طرح محصولات پلاستیکی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برنامه ریزی های لازم جهت حضور مسؤولان کشوری برای افتتاح طرحهای مهم صنعتی مذکور گفت: با حمایتهای استاندار محترم گیلان در تلاش هستیم با هدف دلگرمی هر چه بیشتر سرمایه گذاران طرحهای بزرگ آماده افتتاح، مراسم با شکوهی را برای راه اندازی این طرحها با حضور مسؤولان ارشد کشوری برگزار نماییم.
وی همچنین گفت: در آستانه فرا رسیدن روز صنعت و معدن(دهم تیرماه) با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت و با عضویت ادارات و تشکلهای منتخب شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان ستاد بزرگداشت مناسبت مذکور تشکیل شده و در حال تدوین برنامه های مربوطه می باشد که متعاقبا فهرست و زمان برنامه ها اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز