خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی امام جمعه صومعه سرا؛

مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در فومن برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۲۹

امام راحل در عمل به دستورات اسلام جامه عمل پوشاندند که امروز نیز مقام معظم رهبری رهرو واقعی ایشان است و به همین لحاظ در بین مردم دارای محبوبیت هستند.

به همت ستاد ارتحال امام(ره) مراسم باشکوهی در مسجد جامع شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومنٰٰ لحظاتی پیش مراسم گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام(ره) با حضور اقشار محتلف مردم و مسئولین شهرستان فومن و با سخنرانی امام جمعه صومعه سرا برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) افزود؛ سبک زندگی حضرت امام باید الگوی ما قرار گیرد.

وی توجه بسیار ویِژه حضرت امام را به نماز اول وقت مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد؛ ایشان در سخت ترین شرایط جنگ نیز به نماز اول وقت توجه ویژه ای می نمود.

صدیقی امام راحل را علاوه بر برجستگی های شخصیتی اش درحوزه سیاسی دارای شخصیت بارز معنوی دانست و افزود؛ ایشان دارای باطن بسیار آرام و به دور از هرگونه اظطراب بود.

امام جمعه صومعه سرا مردم ایران را عاشق راه امام(ره) دانست و بیان داشت؛ امام راحل در عمل به دستورات اسلام جامه عمل پوشاندند که امروز نیز مقام معظم رهبری رهرو واقعی ایشان است و به همین لحاظ در بین مردم دارای محبوبیت هستند.

در پایان حاضرین به عزاداری و مرثیه سرایی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز