خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون استاندار؛

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی رشت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۱۲

این سازمان به لحاظ ارتباط مستقیم با رانندگان که طیف فراگیر هستند از حساسیت بالایی برخوردار است.

شهردار رشت در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حدیثی از امام حسین " ع " اشاره نمود و گفت: خداوند کسی را که دوست دارد جایگاهی جهت خدمت به مردم برای آن فراهم می نماید.
وی تصریح نمود: مومن آنچه در دل قبول داشته بر زبان جاری می سازد باید در عمل نشان دهد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی افزود: باید یکسری مسائل را رعایت نماییم و در ازای مسئولیتی که اختیار می کنیم مسئولیت پذیر و در قبال وظایف خویش پاسخگو باشیم.
شهردار رشت با اشاره به اینکه، فقط ۸% از مردم ما از اتوبوس استفاده می کنند و بیشتر آنها از تاکسی و ماشین های شخصی بهره مند می گردند افزود: باید جهت ارتقای کیفیت خدمات دهی در این عرصه، تلاش وافر و همت مضاعف نموده و در جهت ارتقای عملکرد سازمان تاکسیرانی از هیچ کوششی فروگذار نشود.
خلیلی گفت: تغییرات در پست های مختلف به دلیل مسئولیت ناپذیری مدیر قبلی نبوده بلکه سیاست بر مبنای این است که زمینه جهت خدمت شخص دیگری برای ارائه خدمات مطلوب تر فراهم آید، لزوم تغییر در مدیریت در جایگاه های مختلف بنا به ضرورتی است که تشخیص داده می شود.
شهردار رشت خطاب به مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی گفت: انتظارات مردم از این سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب بسیار بالاست و شما می بایست در این جایگاه سطح خدمت به مردم را ارتقا بخشید.، این سازمان به لحاظ ارتباط مستقیم با رانندگان که طیف فراگیر هستند از حساسیت بالایی برخوردار است.
شهردار رشت آموزش، امانت داری، جلب اطمینان مردم، حسن خلق، نظم و انضباط، تعهد سازمانی، علاقمندی و وفاداری سازمانی را از موارد قابل توجه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و همکارانش بر شمرد و افزود: نگاه ما در مدیریت شهری ارائه خدمت در حد مطلوب است که از مدیریت جدید نیز انتظار رعایت موارد فوق را داریم.
خلیلی گفت: انسانها درجایگاه مدیریت تغییر می کنند اما مسئولیت ها پابرجا هستند، ما نیاز به ساختار مناسب و مدیران توانمند داریم.
در ادامه پناهی مشاور استاندار و رییس حراست استانداری گیلان گفت: امیدواریم بار سنگین این مسئولیت در جهت رضایت خداوند متعال تحقق یابد.
وی افزود؛ این مسئولیت خطیر بر دوش مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی است، چون ارتباط مستقیم با مردم دارد و باید در حوزه تفریحی و رفاهی برای رانندگان تاکسی فضای مناسبی را فراهم نماید.
پناهی افزود: مردم ما لایق ارائه بهترین خدمات هستند که امیدواریم با تدبیر و امید دغدغه مردم کمتر شود.
پناهی تصریح کرد؛ ما نباید از حاشیه سازانی که جو کشور را ملتهب می نمایند، بترسیم و نگرانی داشته باشیم.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز