خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

پروژه جمع آوری آب‌های سطحی باید زودتر از موعد انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۰۳

اجرای این پروژه به دلیل مشکلان ناشی از آب گرفتگی و حساسیت مسئولین از اهمیت بالایی برخوردار است و در بودجه نیز بخش جمع آوری آب های سطحی یکی از الویت ها است.

شهردار رشت با پیمانکاران جمع آوری آب های سطحی شهر رشت دیدار کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست محمد ابراهیم خلیلی تحقق اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی در کوتاه ترین زمان ممکن را خواستار شد و گفت: این پروژه می بایست با سرعت بیشتر و در کم ترین زمان انجام شود تا مشکلات شهروندان به حداقل برسد.
شهردار رشت افزود: اجرای این پروژه به دلیل مشکلان ناشی از آب گرفتگی و حساسیت مسئولین از اهمیت بالایی برخوردار است و در بودجه نیز بخش جمع آوری آب های سطحی یکی از الویت ها است.
وی افزود: شخص اول اجرایی استان جناب آقای استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز همواره دغدغه این موضوع را داشتند و در تمامی بازدیدها پی گیر این مهم هستند.
شهردار رشت تخصص لازم درخصوص اجرایی نمودن این پروژه را یکی از اصول مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به تجربه پیمانکاران، امیدواریم تسریع در روند پروژه را با رعایت مسائل فنی شاهد باشیم.
خلیلی پشتیانی لازم درخصوص مباحثمالی و تامین لوله مورد نیاز برای این پروژه و فصل کاری از دیگر ضروریات دانست و افزود: از آنجاییکه عملاً سه الی چهار ماه شرایط ایده آلی برای کار کردن در این خصوص است، انتظار می رود این پروژه زودتر از موعد به سرانجام مناسب برسد.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز