خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک سپه در دیدار با استاندار گیلان:

محرومیت گیلان پشت زیبایی‌هایش قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۸۱

استان گیلان ۱۶۸۰ میلیارد تومان بدهی در بخش بانکی دارد.

استاندار گیلان در نشست با مدیرعامل بانک سپه کشور با اشاره به اینکه بانک ها در فراهم کردن تسهیلات مناسب برای بخش خصوصی همکاری داشته باشند گفت: نقش بانک ها در کاهش نرخ بیکاری در استان مؤثر است.
به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه محرومیت های گیلان در پشت زیبایی هایش وجود دارد افزود: در استان گیلان ثروت ملی است و دارای مردمانی فرهیخته و با فرهنگ غنی است.
وی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان در بخش های مختلف از جمله بخش گردشگری افزود: در گیلان باید این خود باوری درتولید کنندگان، صنعت، کشاورزی و خدمات بوجود آید که این استان از قابلیت ها و توانمندی های بی نظیری برخوردار می باشد که در جاهای دیگر کشور نمی توان شاهد آن را یافت.
تقوی نژاد افزود: بانک سپه در جذب منابع صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی در سال ۹۲ موفق به کسب رتبه اول گردید و این بانک آماده ی همکاری در زمینه حمایت از سرمایه گذاری در استان را دارد.

محمد علی نجفی در این دیدار با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان اظهارداشت: اراده استان براین است که از رده های پائین اشتغالزایی به جایگاه ۱۰ استان برتر کشور دست یابیم.
استاندار گیلان با اشاره به بدهی ۱۶۸۰ میلیارد تومانی استان در بخش بانکی اظهار داشت: بخشی از این بدهکاری ها مربوط به کارخانجات چای، طرح های زود بازده و مشکلات ایجاد گردیده درسالهای اخیر دربخش تولید و افزایش نرخ ارز است.
نجفی از اراده استان در جهت ارتقاء رتبه ای اشتغال استان و حل مشکل بیکاری خبرداد و افزود: بحث منابع مالی از جمله مباحثمهمی به‌شمار می رود که می تواند نقش بسزایی را در جهت تحقق این هدف ایفاء کند.
وی افزود: بدین منظور برای فراهم کردن تسهیلات مناسب برای تولید کنندگان بدون استثناء با تمام مدیران عامل بانک های کشورنشست های منظم برگزار کرده ام.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به توجیه بالای اقتصادی سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: متأسفانه بخشی از اشتغال استان در بخش کشاورزی در سالیان گذشته از دست رفته و باید در جهت جبران عقب ماندگی ها تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز