خبرگزاری کار ایران

طی پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

پاسداران و جانبازان امنیت را در کشور برقرار کرده اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۰۷

بی شک جانفشانی ها و رشادت های پاسداران غیور و جانبازان سرافراز در دوران دفاع مقدس و عرصه های خدمت پس از این دوران که بارهبری های داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب انجام پذیرفته است، هرگز از یادها و خاطرهای مردم قدرشناس ایران محو نخواهد شد.

نخستین روزهای شعبان المعظم، مصادف با شگفتن گلهای بوستان محمدی(ص) و زینت های باغ علوی امام حسین(ع)، قمربنی هاشم(ع) و حضرت علی ابن الحسین(ع) است.

به گزارش ایلنا از رشت، در بخشی از این پیام آمده است: به راستی سوم شعبان سالروز ولادت فرخنده ی اباعبدا…الحسین(ع)، مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت و آزادگی و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت حماسه آفرین وفاداری به ولایت در واقعه ی کربلا، حضرت عباس(ع) به خوبی روز پاسدار و جانباز نام گرفتند تا ملت ایران به عنوان پرچمداران آرمانهای سیدالشهداء از فرزندان غیور خویش که با از خود گذشتگی؛ امنیت و آسایش را در میهن اسلامی برقرار کردند؛ قدر دانی کنند.

بی شک جانفشانی ها و رشادت های پاسداران غیور و جانبازان سرافراز در دوران دفاع مقدس و عرصه های خدمت پس از این دوران که بارهبری های داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب انجام پذیرفته است هرگز از یادها و خاطرهای مردم قدرشناس ایران محو نخواهد شد.

اینجانبان با تبریک اعیاد خجسته ماه پرخیرو برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه ی پاسداران و جانبازان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات هرچه بیشتر این عزیزان را از خداوند منان خواستاریم.

زین العابدین قربانی محمد علی نجفی
نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار گیلان
امام جمعه رشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز